Get to know me! Lonneke

Hoi iedereen!
De meiden die deze blog hebben gestart kende ik al en ik wilde heel graag mee doen. Door nogal wat omstandigheden had ik geen tijd om eerder mij voor te stellen op de blog. Dus kom ik ietsjes later met de Get To Know Me TAG. Mijn naam is Lonneke en ik kijk er enorm naar uit om weer is volop te gaan bloggen!
32de9-tag


Wat is je geboortejaar?
Mijn geboorte jaar is 1997. Ik ben geboren op 10 maart.

Hoe lang ben je?
Als ik heel eerlijk ben weet ik niet precies hoe lang ik ben, maar ik denk rond de 1.67. Niet heel lang, maar klein is fijn!

waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
“Nee, ik wil niet opstaan. Het is te vroeg..” Het was toen rond half 10 ‘s ochtends. En eigenlijk vind ik dat totaal niet vroeg, maar aangezien ik het nogal druk heb gehad de laatste tijd en amper heb geslapen vond ik het heel vroeg.

Waar ben je op dit moment?
Op dit moment zit ik aan mijn bureau in mijn kamer tussen een enorme bende, want ik ben mijn kamer grondig aan het opruimen!

Single/relatie?
Happy single!

Beschtijf jezelf kort, maar krachtig.
Poeh. Dit soort vragen vind ik altijd lastig.
Een kleine Amsterdamse brilsmurf die iets te volwassen is voor haar leeftijd, maar daarom ook heel goed een klein kind kan zijn.

2013 Festival People En Espanol - Day 3
Guy/Girlcrush
Mijn guycrush is Ian Somerhalder. Ik vind hem heel erg knap en ik ben echt verliefd op zijn rol in The Vampire Diaries. Mijn Girlcrush is Demi Lovato. Ik vind haar enorm tof met alles wat ze heeft doorstaan. Ik ben echt verliefd op haar muziek en vorig jaar heb ik haar boek gekocht waar ik ook nog steeds veel plezier aan heb.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Op dit moment zou ik graag willen dat mijn nieuwe ikea kast werd gebracht en dat mijn kamer minder rommelig is, zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te doen!

Wat is je doel in het leven?
Deze vraag haat ik echt. Ik heb geen doel in het leven. Ik leef van dag tot dag. Ik plan niet meer dan een week vooruit en ik zie wel weer wat er morgen gebeurt. Je weet nooit wanneer het leven voorbij is. Ik zou het dus echt niet weten wat mijn doel is. Er is wel een ding dat ik heel graag zou willen en dat is cameravrouw worden.

Waar ben je bang voor?
Dit gaat ehel cliché klinken, maar ik ben bang om mensen kwijt te raken van wie ik houd (dat is in de afgelopen 2 jaar al 2 keer gebeurt). De dood vind ik heel erg eng en levend begraven worden en ik heb ook last van claustrofobie. Verder vind ik niet echt iets eng.

Heb je je rijbewijs?
Nee, ik ben nog geen 18 en ik woon in een stad. En in een stad is het gewoon totaal niet handig om een auto te hebben. Ik zou het namelijk ook echt nooit kunnen betalen.

Nagellak of lippenstift?
Geen van beide. Ik vind allebei totaal niet fijn. En ik heb het niet helemaal op beauty.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De Lente. Je ziet alles weer tot bloei komen en eindelijk komt er weer kleur overal terug. Iedereen gaat ook meer naar buiten en het word lekkerder weer. De lente is echt absoluut mijn favoriete seizoen.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, vast wel een keer. Alleen weet ik natuurlijk niet of dat gaat gebeuren. En eerlijk gezegd wil ik daar nog niet aan denken. Ik ben daar nog veel te jong voor.

Ben je een healthfreak?
Nee, totaal niet. Natuurlijk let ik er wel op wat goed voor je is en wat niet, maar ik ben totaal geen healthfreak.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
De kleur van mijn haar is heel apart. Aan de bovenkant is het bruin naar de onderkant toe word het steeds lichter. En dit is van mijzelf. Ik verf het niet. Mijn haar is niet iets over mijn schouders. Het is wel langer, maar het krult en pluist altijd heel erg!

Welk kleding of make-up item wil je op heel graag?
Poeh. Lastige vraag is dit. Ik zou nog heel graag een paar clarcks willen en heel graag nog een longchamp le pliage model L tas willen. Ik weet dat een tas er niet bij hoort, maar het hoort toch ook deels bij je kleding?

imagesCAP3VNM0
Heb je tattoos?
Nee, maar ik wil er wel heel graag een met een quote wat hierboven op het plaatje staat. Dit wil ik laten zetten als ik 18 word.

Heb je piercings?
Nee, naja, ik heb gaatjes in mn oren en ik zou heel graag een tweede gaatje willen laten schieten. Echte piercings heb ik niet.

Draag je een bril?
Ja, ik draag een bril en ik ben er blij mee! Mensen vragen wel is of ik lenzen wil en ik zeg altijd nee. Ik ben ontzettend blij met mijn bril.

Wat is jouw perfecte pizza?
Mijn perfecte pizza is een pizza met anans, ham en een heleboel kaas. Dus dan bedoel ik echt 4 soorte kazen en daar alle 4 een heleboel van. Mmm Ik krijg er zin in als ik eraan denk.

Favoriete eten/drinken?
Mijn favoriete eten is pizza. En als je dan even snoep erbij zegt is dat drop en alles waar pindakaas in zit. Dus oreo met pindakaas, kitkat met pindakaas. Reese’s peanutbutter cups. Echt heerlijk. Mijn favoriete drinken is ice tea met perziek smaak.

Wat is je favoriete parfum?
Zwitsal eau de parfume. Tenminste ik dacht dat het zo heette. Echt heerlijk. Een luchtje van zwitsal. Een en al liefde.

80237_33
Wat is het laatste wat je kocht?
Het laatste wat ik kocht waren Finding Nemo sokken bij de Primark.

Wat deed je vannochtend om 08.00 uur?
Slapen. Ik lag toen nog heerlijk in mijn warme bedje.

Favoriete ijsje?
Mijn favoriete ijsje is van Ben & Jerry’s. De smaak ik cookie dough. Ik kan serieus een zo een grote bak in een avond opeten. Ik ben er verslaafd aan.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?
Normaal sta ik altijd vroeg op. Dan kan je de dag goed benutten. Ik ben echt iedere dag wel bezig met dingen. Ik ben meestal in een week meer dan 6 hele dagen weg. soms wel 7. In de vakantie is dat wel iets minder, maar nog steeds probeer ik zoveel mogelijk te doen.

Wat zijn je plannen voor 2014?
Mijn plannen voor dit jaar zijn sparen en genieten van het leven.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Op het moment slaap ik met 5 kussens. Het liefst had ik er nog een paar. Echt ik ben dol op kussens. Het liefst was mijn hele bed een groot kussen.

Ben je een ochtend of avondpersoon?
Dat ik vroeg op sta betekent niet dat ik een ochtend persoon ben. Ik doe alles het liefst ‘s avonds. Als ik eenmaal over een bepaald punt ben kan ik de hele nacht door gaan. Gelukkig voor mij probeer ik altijd voor dat punt in slaap te vallen.

Ben je geordend of rommelig?
Eigenlijk ben ik een beetje van allebei. Qua school dingen ben ik enorm geordend. Ik wil dan altijd alles netjes hebben, maar buiten school ben ik enorm rommelig. Ik doe altijd alles tegelijk end at gaat wel is fout.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Op het moment eigenlijk niks. Ik ben afgelopen week met een vrinedin naar The Fault In Our Stars voor première geweest. En dat was de filmt die ik heel erg graag wilde zien. En het was het helemaal waard. Ik heb nog nooit zoveel moeten janken bij een film. Ik kan er ook echt uren over doorpraten, want John Green is mijn favoriete schrijver. Ik heb alles van hem thuis liggen en ik heb alles gelezen.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Eigenlijk heb ik geen idee, maar ik hoop mijn havo diploma op zak te hebben en misschien ook wel mijn vwo diploma. Als dat van vwo niet lukt dat hoop ik klaar of bezig te zijn met een hbo opleiding.

Wie mis je op dit moment?
Op het moment mis ik mijn vader heel erg die in mei 2012 is overleden. Verder mis ik ook mijn oom die eind 2013 is overleden.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik denk dat dat mijn benen zijn. Vergeleken met de rest van mijn lichaam zijn mijn benen best wel dun en er zit echt geen grametje vet aan mijn benen alleen maar spieren door het roeien en fietsen wat ik heel veel doe.

Ben je verlegen?
Ja en nee. Het ligt eraan waar en met wie. Meestal durf ik wel mensen aan te spreken, maar het hangt echt helemaal af van de situatie.

Heb je een accent?
Ja, ik heb een Amsterdams accent. Het is niet een heel sterk accent, maar mijn vrienden buiten Amsterdam zeggen altijd dat ik een enorm accent heb. Dus ja, ik heb een redelijk accent.

Zussen/broers, hoe oud?
Één broer van 29!

Hoe ziet jou dagelijks leven eruit?
Eigenlijk is iedere dag verschillend, maar normaal ga ik naar school en daarna maak ik huiswerk. Op disndagavond ga ik naar scouting, op woensdagavond ga ik naar saxofoonles en op donderdagavond moet ik werken.

Dit waren alle vragen, maar ik wil er nog wat aan toe voegen. In deze vragen staat helemaal niet de vraag met wat zijn je hobby’s en van die standaard dingen. Daarom voeg ik er bij deze nog een klein verhaaltje aan toe.

096
Dit ben ik! (zie foto hierboven)
Op dit moment ben ik 17 jaar oud, wat je ook zelf uit had kunnen rekenen, maar dat is natuurlijk best wel weer veel werk en ikzelf zou daar veel te lui voor zijn. Mijn hobby’s zijn roeien, scouting, saxofoon, dwarslfuit, fotografie, lezen, muziekluisteren, figureren en natuurlijk met vrienden zijn. Dat klinkt als veel en dat is het ook wel. Nee, ik ben geen boekenwurm, maar ik vind een goeg boek helemaal leuk. Zoals de boeken van John Green. Daarbij komt nog dat ik alleen maar in het Engels lees tenzij het anders moet van school. Verder figureer ik in een aantal programma’s en af en toe zie ik mezelf wel is voorbij komen. Mijn lievelingsdier is een schildpad. Ik heb echt een lichtelijke obsessie ermee. Overal zie je schildpadden bij mij. Op mijn printer. Aan mijn ketting die ik alitjd om heb. Op een kastje. Zelfs mijn ontbijtbord is in de vorm van een schildpad. Ik ben echt verliefd op die beesten.

Nou dit was het dan echt. Veel plezier met deze blog verder ontdekken en mocht je nieuw zijn lees dan ook even de Get To Know Me van Yael en Marjan!

XXX

One thought on “Get to know me! Lonneke

Leave a Reply

