Mijn 2 favoriete budget mascara’s

Mascara, welk meisje kan er tegenwoordig zonder? Het zou natuurlijk nog beter zijn als die mascara zijn werk goed doet en natuurlijk niet te duur is. Daarom heb ik vandaag voor jullie mijn twee favoriete budget mascara’s gereviewd. Enjoy!

1. Essense I♥Extreme crazy volume mascara

image

Op het eerste oog valt de kleur natuurlijk op, felroze met dikke zwarte letters. Persoonlijk vind ik dit heel leuk gedaan! De vorm is netjes, strak en recht. Ook ligt de huls lekker in de hand.

image

Het borsteltje is groot en van zacht plastic gemaakt. De ‘haartjes’ zijn erg fijn en zitten dicht op elkaar, hierdoor krijg je een mooie verspreiding van je wimpers.

image

image

image

Hierboven zie je mijn ogen met de mascara. Wat wel belangrijk is bij deze mascara is dat je snel spinnenpootjes kunt krijgen.
Essence maakt haar belofte waar, de mascara geeft volume en lengte. Ook separeert de mascara mijn wimpers goed, wat ik erg belangrijk vind!

En dan natuurlijk de prijs, voor maar €2,79 is deze mascara van jou! Ik ben enthousiast,  jij ook?

Hieronder mijn ogen zonder mascara op, voor de vergelijking van beide mascara’s.

image

image

image

2. Essence Get Big Lashes volume curl mascara

image

Ook deze verpakking is lekker opvallend, dikke vette letters die ook nog eens een leuk kleurtje hebben gekregen! De huls is dikker dan een gemiddelde mascara huls, dus je kunt aannemen dat er ook een grote borstel in zit.

image

Wat opvalt aan het borsteltje is dat het een halvemaan vorm heeft er een echt groot is! Dit zou dus voor die zogenaamde krul moeten zorgen. Ook hierbij zitten de haartjes dicht op elkaar en zijn ze fijn. De mascara belooft meer krul, maximale volume en extreem dikke wimpers. Het eerste wat in mij opkwam bij de woorden ‘extreem dikke wimpers’ was: spinnenpoten! Dit willen we natuurlijk niet, want wie wil er nou uitzien als een barbie?

image

image

image

Ik krijg bij deze mascara wel een spinnenpootjes effect heb ik het idee, maar daar tegenover staat wel dat ik flink wat volume en krul krijg. De lengte van mijn wimpers heeft ook echt een boost gekregen met deze mascara!

De Get Big Lashes mascara kun je voor slechts €2,29 kopen!  Is dat nou een deal of wat?

Al met al ben ik zeer blij met deze twee mascara’s, ze maken beide waar wat ze waar zouden moeten maken en voor die prijs kun je ze toch niet laten liggen? Zeker dus het proberen waard!

Liefs, Marjan

2 thoughts on “Mijn 2 favoriete budget mascara’s

  1. Leuk blog! Ik heb die laatste ook een tijdje gehad, best een prettige mascara alleen liep die bij mij altijd vrij snel uit (met sporten) 🙂 xoxo

Leave a Reply

