Get to know me! Yael

Aangezien we vandaag onze blog hebben gemaakt doen we de ‘get to know me’ tag. Hier beantwoorden wij allemaal dezelfde vragen over ons zodat jullie ons kunnen leren kennen. Deze keer gaat het over mij – Yael -.

Lees je mee?

Wat is je geboortejaar? 

Ik ben geboren in 1999

Hoe lang ben je ? 

Uhm, ik denk dat ik rond de 1.63 zit, niet zo heel lang dus, haha.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd ? 

Noo, ik moet weer naar school. Ik ben niet echt een ochtendmens, dus als mijn wekker gaat ben ik niet al te vrolijk.

Waar ben je op dit moment?

Op dit moment zit ik in een grote fluffy stoel op mijn kamer.

Single / relatie? 

Op dit moment ben ik single, maar wat verwacht je op een 14 jarige leeftijd 😉

Beschrijf jezelf in een korte zin? 

Een vrolijke spontane rare meid.

 

 

 

 

 

 

 

Guy/girl crush:

Guycrush ; tja, dat is toch echt Zac Efron *zwijmelt weg*

Girlcrush ; ik vind Michelle Phan echt prachtig

Wat zou je op dit moment graag willen ? 

Een grote bak ijs of kaartjes voor een pretpark, of allebei natuurlijk. Dit zijn echt 2 dingen die zeer hoog op mijn favorietenlijst staan.

Wat is je doel in het leven?

Angsten overwinnen en zorgen dat ik gelukkig ben.

Waar ben je bang voor?

Hele grote spinnen. Oh, en geesten en spiriwiri zijn ook niet mijn favo onderwerpen.

Heb je je rijbewijs? 

Nee tuurlijk niet, haha.

Nagellak of lippenstift?

Absoluut nagellak. Ik heb een hekel aan lippenstift, lipgloss, lip balsem etc. Het plak aan je lippen, ik veeg het uit, en ik lijk dat net een clown. Nee, geef mij maar nagellak

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

De winter! De warme truien, sneeuw, schaatsen.

Wil je ooit gaan trouwen?

Ja zeker weten, vooral omdat ik een bruidsjurk wil, een ring, en natuurlijk samen zijn met de liefde van mijn leven. Dit is ook een grote droom van mij.

Ben je een healthy-freak?

Nee dat valt reuze mee. Ik let wel op wat ik eet en doe wel gezond, maar ik ben niet zo’n persoon die calorieën telt en niks ongezonds meer wilt eten. Met een bak chips maak je mij ook al heel blij.

Wat voor kleur haar en welke lengte heb je?

Mijn echte haarkleur is donkerblond, maar ik heb er nu lichte highlights doorheen geverfd. het is nu iets langer dan mijn schouders, aangezien ik er een heel stuk af had gehaald een paar weken terug.

Welke kleding / make up item wil je heel graag?

Op dit moment wil ik nog een paar witte of grijze all stars.

Heb je tattoos ? 

Nee, maar ik ben later wel van plan om er 1 te nemen, waarschijnlijk op mijn rug of enkel.

Heb je piercings? 

Nee, en dat ben ik ook nog niet van plan.

Draag je een bril?

Uhm, wel een zonnebril? Maar nee, ik heb geen gewone bril nodig.

Wat is jouw perfecte pizza?

Pizza hawaii ♥♥♥

Favoriete eten / drinken?

Ijs, ijs, en nog meer ijs.

Wat is je favoriete parfum?

Op dit moment vind ik Zwitsal erg lekker, maar mijn Beyonce Heat rush is nummer 1.

Wat is het laatste wat je kocht?

Een kaartje voor de Booster maxxx, hier op de kermis.

Wat deed je vanochtend om 08.00 uur ?

Ik lag nog heerlijk te slapen omdat ik pas 10.00 hoefde te beginnen met school.

Favoriete ijsje?

Oeii, moeilijke keuze, maar ik denk dat die Italiaanse ijsjes wel op nummer 1 blijven.

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?

Ik ben een enorme uitslaper, en sowieso geen ochtendmens, dus een hevige slaper.

Wat zijn je plannen voor 2014?

Goed bezig zijn met deze blog, goed op school werken, en een vakantie baan zoeken 🙂

Met hoeveel kussens slaap jij?

Nu liggen er een stuk of 5 kussens op m’n bed. Lekker zacht, je kan er gewoon heerlijk inzakken, heerlijk!

Ben je een ochtend of avond persoon?

Een avond persoon! Hyper in de avond, lui in de ochtend, haha.

Ben je geordend of rommelig?

Rommelig en geordend. Met bv. mijn slaapkamer ben ik enorm rommelig, maar schoolboeken en kleding kan ik wel netjes opruimen.

Wat wil je op dit moment graag zien?

De film van The fault in our stars, van John Green. Het lijkt me echt een prachtige (huil) film.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Een diploma voor school, werk, misschien zelfs een lieve vriend. Maar ik wacht af tot het moment daar is, want het leven gaat toch vanzelf.

Wie mis je op dit moment?

Een aantal vrienden van vakantie. Ik heb ze nu een jaar niet gezien, en deze zomer gaan we allemaal ergens anders heen. Echt super jammer!

Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Ik denk mijn benen. Niet te dun, niet te dik, en redelijk lang. Maar ook over de rest kan ik niet klagen, ik ben wel redelijk tevreden met mezelf.

Ben je verlegen?

Dat hangt van de situatie af. Bij bepaalde personen die ik nog niet ken wel, maar anders niet echt.

Heb je een accent?

Mensen zeggen dat ik een klein beetje Amsterdams praat, maar ik kom daar niet eens vandaan, haha.

Zussen / broers ? Hoe oud?

Ik heb 1 broer van bijna 17 jaar.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven er uit?

Wakker worden, ontbijten, school, dan weer naar huis, beetje muziek spelen ( gitaar en keyboard), muziek luisteren en Whatsappen / laptoppen. En dat zo ongeveer elke dag, haha.

 

 

Dit was mijn get to know me tag. Ik hoop dat je wat van me weet, en als je vragen hebt, geef een reactie hier beneden en ik zal zo snel mogelijk reageren!

 

Deze tag komt van http://www.teskuh.nl

3 thoughts on “Get to know me! Yael

Leave a Reply

