Get to know me! Marjan

Hallo lieve lezeressen!

Zodat je ons wat beter leert kennen, hebben wij voor jullie de ‘Get to know me’ tag. Deze keer zal die over mij gaan, Marjan, ik ga antwoord geven op een aantal vragen, waardoor jullie mij beter leren kennen.

Go with the flow en op naar de vragen!

32de9-tag

Geboortejaar?

9 juni 1995

 

 

Hoe lang ben je?

Pfff dit is me wel een vraag hoor haha. Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar ik denk dat ik rond de 158 cm zit, ik ben dus best wel klein.

 

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

Het eerste wat mij te binnen schoot was dat ik vandaag weer rijles had, ja mensen ik ben hard op weg om mijn rijbewijs te halen!

 

Waar ben je op dit moment?

Op dit moment zit ik op mijn bed, in mijn kamer, achter mijn laptop.

 

Single/relatie?

Ik ben volledig single.

 

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig.

Ik ben best wel spontaan en makkelijk in de omgang.

 

Guy/girlcrush?

Ik heb heel veel guycrushes, teveel om allemaal op te noemen. Een paar: Jensen Ackles, Johnny Depp, Jared Padalecki en de guys van One Direction haha. Ook heb ik een aantal girlcrushes, namelijk de meiden van Little Mix.

little-mix--z

 

Wat zou je op dit moment graag willen?

Het is nu 22:24 en ik heb honger. Ik moet echt iets te eten hebben.

 

Wat is je doel in het leven?

Mijn dromen laten uitkomen. Wat die zijn, houd ik nog eventjes geheim ;=)

 

Waar ben je bang voor?

Insecten, niet alle insecten, maar de meeste wel. Ook ben ik als de dood voor honden en katten vind ik ook niks.

 

Heb je je rijbewijs?

Nee, op het moment ben ik er druk mee bezig. Ik mag binnenkort wel afrijden, super spannend!

 

Nagellak of lippenstift?

Oeff dit is een moeilijke, aangezien ik altijd, maar dan ook echt altijd nagellak op heb. Maar ik ben ook echt dol op een kleurtje op mijn lippen. Toch zou ik dan denk ik gaan voor nagellak haha

 

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

Dat is toch wel de zomer, alhoewel de lente er ook mag zijn!

 

Wil je ooit gaan trouwen?

Tegen mijn ouders roep ik de laatste tijd altijd nee, maar diep van binnen weet ik dat ik toch wel ga trouwen, als ik mijn Prince Charming ooit heb gevonden haha

http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fc8462ff2ebef16c0b1282ee1a122d6b1%2Ftumblr_mt2w4nw3401s93liwo1_500

 

Ben je een health-freak?

Nee, niet zo erg als dat ik zou willen. Wil toch wel wat gezonder gaan leven namelijk.

 

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Ik heb donkerbruin stijl haar tot op de borst.

 

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?

Ik zou heel graag make-up borstels van MAC willen hebben, nog even doorsparen dus haha

 

Heb je tattoos?

Nee, mijn ouders zouden mij vermoorden als ik een tattoo zou hebben. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik er wel eentje wil, maar wel een die een mooie betekenis heeft en niet zomaar iets is. Misschien een idee om voor later te onthouden?

 

Heb je piercings?

Op het moment heb ik er geen. Ik heb er echter wel eentje gehad, een neuspiercing. Doordat die steeds ging ontsteken,  heb ik hem weg moeten doen 😦

 

Draag je een bril?

Nee, ik draag geen bril en heb ook geen lenzen.

 

Wat is jouw perfecte pizza?

Ik denk dat ik dan toch voor de pizza margherita ga, yummmiee

 

Favoriete eten/drinken?

Mijn favoriete eten is Afghaans. Drinken is bij mij dan toch wel Aloe Vera drink of Cassis.

 

Wat is je favoriete parfum?

Uhm, dan ga ik toch voor Coco Mademoiselle by Chanel.

 

Wat is het laatste wat je kocht?

Een paar witte gympen.

IMG_0042

 

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?

Toen lag ik nog lekker onder mijn dekens, in bed, te slapen.

 

Favoriete ijsje?

Dan moet ik toch wel kiezen voor lekker ouderwets,  een raketje onder de waterijsjes en anders lekker Italiaans ijs.

 

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?

Ik ben op zich niet een hevige slaper, maar vroeg opstaan ben ik ook geen fan van haha

 

Wat zijn je plannen voor 2014?

Met goed geluk beginnen aan mijn studie in Utrecht.

 

Met hoeveel kussens slaap jij?

Ik heb 7 kussens op mijn bed liggen, maar ik slaap maar met eentje, mijn hoofdkussen.

 

Ben je een ochtend of avond persoon?

Ik ben sowieso een avond persoon.

 

Ben je geordend of rommelig?

Ik ben behoorlijk geordend, soms kan je mij zelfs wel een perfectionist noemen.

 

Wat wil je op dit moment graag zien?

Sowieso ga ik dan voor 22 Jump Street, als er een film is die ik echt gezien moet hebben, is deze het wel!

 

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Over 10 jaar ben ik 29, dus ik hoop toch wel een baan en misschien zelfs wel een gezin.

 

Wie mis je op dit moment?

Er is niet echt iemand die ik op dit moment mis.

 

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Dan ga ik toch voor mijn ogen, ik krijg vaak te horen dat ik bijzondere ogen heb, de kleur is aan de buitenkant van mijn iris lichter groen en aan de binnenkant is het lichtbruin. Het gekke is ook dat niemand in mijn familie deze kleur heeft.

 

Ben je verlegen?

Ja, ik ben best wel verlegen, vooral als ik ergens voor het eerst ben of iemand voor de eerste keer ontmoet.

 

Heb je een accent?

Volgens een paar mensen heb ik een Rotterdamse ‘a’, geen idee hoe dat zou moeten klinken..

 

Zussen/broers, hoe oud?

Ik heb 1 oudere broer van 20, een jongere broer van 17 en een broertje van 11. Ik ben dus enig meisje thuis.

 

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

Aangezien ik nu geen school meer heb, is het enige wat ik nog doe, werken en achter mn laptop of tablet zitten.

 

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen en als je nog vragen hebt, laat het dan achter in een reactie!

 

De ‘Get to know me’ tag kun je vinden op www.Teskuh.nl

 

 

 

 

 

One thought on “Get to know me! Marjan

Leave a Reply

